Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze kierownicze

powrót

Dokument

Treść
Wymagania niezbędne:1. wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),2. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. wykształcenie wyższe:(preferowane pożarnicze lub kierunek związany z bezpieczeństwem),5. znajomość przepisów;- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o pracownikach samorządowych, - kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy o ochronie przeciwpożarowej,- ustawy o finansach publicznych, 6. doświadczenie zawodowe – minimum 5 letni staż pracy (preferowane doświadczenie na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową),7. prawo jazdy kat B.1. życiorys /CV/,2. list motywacyjny,3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy, 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), 8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku. 9. podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,10. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie ul. Lubelska 4 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko pracy: Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej ” - w terminie do dnia 18 lipca 2022 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego
Plik źródłowy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:Plis Sławomir
dodano do BIP dnia 07-07-2022 11:11:29