Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Inwestycji, Planowania i Rozwoju (IPR)
Kierownik
Adres komórki

ul. Lubelska 4,

24-300 Opole Lubelskie

Telefon
(81) 827 72 17
telefon komórkowy: 603034907
Fax
(81) 827 72 01
Email

Informacje dodatkowe

 

II piętro pok. 217-219
Kierownik Wydziału IPR
Iwona Bednarz

iwona.bednarz@opolelubelskie.pl

 
 

Do zadań Wydziału Inwestycji, Planowania i Rozwoju należy m.in.:

  • podejmowanie działań mających na celu rozbudowę urządzeń infrastruktury technicznej zgodnie z zapotrzebowaniem mieszkańców gminy,

  • inicjowanie,  wspieranie  i  koordynowanie  przedsięwzięć   inwestycyjnych   i   remontowych podejmowanych przez mieszkańców gminy,

  • nadzorowanie   prawidłowego   działania   komunalnych   urządzeń   zaopatrzenia   w   wodę   i urządzeń kanalizacyjnych,

  • koordynowanie i nadzorowanie zadań inwestycyjnych gminy w zakresie organizacyjnym, dokumentacyjnym, wykonawczym oraz prowadzenie sprawozdawczości z realizacji inwestycji,

  • przygotowywanie i realizacja inwestycji gminnych, w tym w zakresie czynności odbioru inwestycji,

  • wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową,

  • podejmowanie  czynności  związanych  z   aktualizacją  i   realizacją   miejscowych   planów zagospodarowania przestrzennego,

  • prowadzenie aktualnego rejestru planów miejscowych,

  • organizowanie postępowań o zamówienie publiczne,

  • koordynacja działań w zakresie zamówień publicznych przez gminne jednostki organizacyjne

  • wykonywanie zadań gminy wynikających z przepisów o ochronie dóbr kultury,

  • wykonywanie czynności związanych ze zmianą kategorii i klasyfikacji dróg,

  • zadania w zakresie budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych oraz związanych z nimi

  • urządzeń drogowych,

  • podejmowanie działań związanych z tzw. zimowym utrzymaniem dróg i chodników,

  • zarządzanie drogami gminnymi,

  • prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej,

  • podejmowanie działań polegających na planowaniu i organizacji zaopatrzenia w ciepło,

  • energię elektryczną i energię gazową na obszarze gminy,

  • prowadzenie   postępowań   administracyjnych   w   sprawach   opłat   planistycznych,   w   tym

  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawach opłat planistycznych,

  • prowadzenie postępowań w przedmiocie wstępnych podziałów nieruchomości,

  • aktualizacja wieloletniego planu inwestycyjnego,

  • podejmowanie działań dotyczących zapewnienia oświetlenia ulicznego, i zaopatrzenia w

  • energię elektryczną gminnych obiektów użyteczności publicznej.


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Wydziału Inwestycji Planowania i Rozwoju

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. inwestycji

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
podinspektor ds. drogownictwa

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. inwestycji

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspekror ds. inwestycji i zamówień publicznych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. inwestycji

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. drogownictwa

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Stolarek Robert
Data wytworzenia informacji:
2021-03-03
Osoba wprowadzająca informację:
Stolarek Robert
Dodano do BIP dnia:
2021-03-03