Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds.gospodarki nieruchomościami - 1 etat

Symbol oferty
32/2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie
Data ogłoszenia
2021-06-25
Termin składania dokumentów
2021-07-08
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe: (preferowane kierunki, gospodarka nieruchomościami, administracja, geodezja i kartografia)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  2. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe:(preferowane kierunki, gospodarka nieruchomościami, administracja, geodezja i kartografia),
  5. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku,
  1. staż pracy w administracji minimum 1 rok.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  2. doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami,
  3. umiejętność działania w warunkach dużego obciążenia stresem,
  4. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
Zakres obowiązków

1. prowadzenie i pełna aktualizacja ewidencji terenów stanowiących własność gminy,

2. prowadzenie rejestrów:

- terenów stanowiących własność gminy,

- terenów stanowiących własność gminy oddanych w użytkowanie wieczyste,

3. prowadzenie spraw sprzedaży, nabycia i przekazywania nieruchomości w zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste, wg ustalonych cen  i opłat z tym związanych i wykonywanie innych czynności w zakresie zarządzania  i administrowania nieruchomościami komunalnymi w tym przygotowanie stosownych decyzji administracyjnych,

4. przygotowywanie dokumentów dotyczących ogłaszania i przeprowadzania przetargów,

5. ogłaszanie i przeprowadzenie przetargów na nieruchomości stanowiące własność gminy,

6.regulowanie stanów prawnych mienia komunalnego i prac związanych z komunalizacją,

7. prowadzenie innych spraw związanych z własnością komunalną, w tym sprawozdawczość z zakresu mienia komunalnego,

8. tworzenie zasobów gruntów gminnych,

9. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,

10. prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomości,

11. prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczania, scalania i podziałów nieruchomości, przygotowanie projektów decyzji,

12. przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej dotyczących gospodarki nieruchomościami i przedkładanie ich kierownikowi wydziału. 

Wymagane dokumenty
  1. życiorys /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
  9. podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
  10. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Warunki pracy
  1. praca na stanowisku: na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- 40 godzinny tygodniowy czas pracy, pierwsza umowa na czas określony,
  2. obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,
  3. praca na miejscu – Urząd Miejski ul Lubelska 4, I piętro, w budynku brak windy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W maju 2021 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie  ul. Lubelska 4 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko pracy: ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 8 lipca 2021 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.

Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni  telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sławomir Plis
Dodano do BIP dnia 25-06-2021 09:27:59