Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. obsługi klienta i kancelaryjnych – 1 etat

Symbol oferty
33/2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie
Data ogłoszenia
2021-06-25
Termin składania dokumentów
2021-07-08
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki; administracja, socjologia)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  • wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2019 r. poz. 1282),
  • ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiada wyższe wykształcenie (preferowane kierunki; administracja, socjologia),
  • staż pracy w administracji minimum 1 rok.

Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów z zakresu:

  • ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • ustawy o pracownikach samorządowych,

2. znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego na poziomie komunikatywnym,

3. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

4. umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole,

5. zdolność radzenia sobie z sytuacjami stresującymi,

6. komunikatywność.

Zakres obowiązków
  1. prowadzenie obsługi klientów Urzędu, w tym przyjmowanie interesantów,
  2. udzielanie informacji dotyczących sposobu i trybu załatwiania spraw administracyjnych,
  3. wykonywanie zadań w zakresie obiegu dokumentów w tym obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  4. wysyłanie korespondencji, prowadzenie pocztowej książki nadawczej i miesięczne rozliczanie należności za wysłaną korespondencję,
  5. rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
  6. potwierdzanie profilu zaufanego.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. dyplom ukończenia studiów i inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz.1000),
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
  9. podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
  10. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Warunki pracy
  1. praca na stanowisku ds. obsługi klienta i kancelaryjnych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- 40 godzinny tygodniowy czas pracy, pierwsza umowa na czas określony,
  2. praca na miejscu- Urząd Miejski w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, Punkt Obsługi Klienta na parterze budynku , w budynku brak windy,
  3. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W maju 2021 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście  w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie ul. Lubelska 4 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. obsługi klienta i kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim  w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 8 lipca  2021 roku (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.

Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni  telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sławomir Plis
Dodano do BIP dnia 25-06-2021 10:03:45