stanowisko pracy ds. promocji i integracji europejskiej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim
a) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo, administracja, zarządzanie, europeistyka)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo, administracja, zarządzanie, europeistyka),
- wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. nr 142 z 2001 r., poz. 1593 ze zm.),
- co najmniej trzy letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego.
2.Wymagania dodatkowe:
- dobra orientacja w zakresie pozyskiwania środków pomocowych z funduszy europejskich i innych źródeł zewnętrznych (pozabudżetowych),
- znajomość przepisów postępowania administracyjnego, przepisów o finansach publicznych,
- doświadczenie w pracy związanej z rozliczaniem środków publicznych,
- doświadczenie w pracy w administracji,
- umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań
(podstawowych) na stanowisku:
- współudział we wdrażaniu Strategii Rozwoju Gminy,
- promocja Gminy.
- gromadzenie informacji dotyczących funduszy pomocowych,
- podejmowanie inicjatyw w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,
- opracowywanie projektów wniosków aplikacyjnych, przygotowywanie dokumentacji projektowej,
- monitoring i sprawozdawczość z realizacji zadań finansowanych ze środków zewnętrznych,
- rozliczanie wykorzystania środków zewnętrznych,
- koordynacja działań gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie pozyskiwania środków pomocowych
Wymagane dokumenty: a) życiorys /CV/, b) list motywacyjny, c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/, d) kwestionariusz osobowy, e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim 24-300 Opole Lubelskie ul. Lubelska 4 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. promocji i integracji europejskiej” - w terminie do dnia 20 lutego 2006 r. (Prosimy o wskazanie na kopercie adresu do korespondencji i numeru telefonu). Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego. Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./”. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem lub telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 01-02-2006 13:48:22