Stanowisko pracy ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim
wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne humanistyczne,
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne humanistyczne, b) wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. nr 142 z 2001 r., poz. 1593 ze zm.), c) znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego, d) doświadczenie w pracy biurowej, e) komunikatywność, f) zdolność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi.
Zakres wykonywanych zadań (podstawowych) na stanowisku: prowadzenie obsługi klientów Urzędu, w tym przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji dotyczących sposobu i trybu załatwiania spraw administracyjnych, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów
Wymagane dokumenty: a) życiorys /CV/, b) list motywacyjny, c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/, d) kwestionariusz osobowy, e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego. Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./”. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem lub telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 12-05-2006 09:53:20