stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
a)wymagania przewidziane w przeisach ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. Nr 223 z 2008r. poz. 1458),
b) wyksztalcenie wyższe z zakresu: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub kierunki techniczne.
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, własności lolaki, gospodarki nieruchomościami, w odpowiednim zakresie Kedekdu cywilnego,
b) umiejętność obsługi komputera,
c) doświadczenie w pracy związanej z gospodarowaniem nieruchomościami,
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości
a) życiorys /CV/,
b) list motywacyjny,
c) dyplom ukończenia studiów i inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie,
d) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim,
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
- dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe ( świadectwa pracy),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (po.207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, ul.Lubelska 4 z dopiskiem: \"dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim.\" - w terminie do dnia 18 marca 2011r. (Prosimy o wskazanie na kopercie adresu do korespondencji i numeru telefonu). Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm./”.
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dodano do BIP dnia 04-03-2011 10:27:43