Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”.
Znak
246/2020
Data utworzenia
2020-10-19
Opis

Zarządzenie nr 246/2020

Burmistrza Opola Lubelskiego

z dnia 19 października 2020 roku

 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”.

 

         Na podstawie §3 ust. 2 uchwały nr XLIII/281/10 Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim z dnia 12 listopada 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Przeprowadzić konsultacje projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2.

  1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie wyrażenia pisemnej opinii do zamieszczonego projektu aktu prawa miejscowego na stronie internetowej Gminy opolelubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mogą zgłaszać uwagi i opinie za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@opolelubelskie.pl lub przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie gminy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Wyznaczam termin trwania konsultacji w wymiarze 14 dni od dnia zamieszczenia informacji tj. 19.10.2020 r. – 02.11.2020 r.
  3. Pisemne opinie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4.

 

§ 3.

            Informacja o konsultacjach wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok” zostanie dodatkowo zamieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim.

 

§ 4.

        Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza Opola Lubelskiego.

 

§ 5.

       Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Plik
pdf pobrano: 5 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zarzycka Izabela
Dodano do BIP dnia: 2020-10-19 10:45:47