Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
w sprawie przeprowadzenia konsultacji o zmianie uchwały nr XXV/190/2020 r. z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”.
Znak
303/2021
Data utworzenia
2021-03-03
Opis

Zarządzenie nr 303/2021

Burmistrza Opola Lubelskiego

z dnia 3 marca 2021 roku

 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji o zmianie uchwały nr XXV/190/2020 r. z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”.

 

         Na podstawie §3 ust. 2 uchwały nr XLIII/281/10 Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim z dnia 12 listopada 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami zarządzam, co następuje:

§  1.

Przeprowadzić konsultacje projektu uchwały o zmianie uchwały nr XXV/190/2020 r. z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§  2.

  1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie wyrażenia pisemnej opinii do zamieszczonego projektu aktu prawa miejscowego na stronie internetowej Gminy opolelubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mogą zgłaszać uwagi i opinie za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@opolelubelskie.pl lub przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie gminy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Wyznaczam termin trwania konsultacji w wymiarze 7 dni od dnia zamieszczenia informacji tj. 03.03.2021 r. – 10.03.2021 r.
  3. Pisemne opinie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim  w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4.

§ 3.

            Informacja o konsultacjach wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim o zmianie uchwały nr XXV/190/2020 r. z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok” zostanie dodatkowo zamieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego  w Opolu Lubelskim.

§ 4.

Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza Opola Lubelskiego.

§  5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                            

Plik
pdf pobrano: 4 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Plis Sławomir
Dodano do BIP dnia: 2021-03-03 13:29:14