Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust, 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie określenia trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
Znak
304/2021
Data utworzenia
2021-03-03
Opis

Zarządzenie nr 304/2021

Burmistrza Opola Lubelskiego z dnia 3 marca 2021 roku

w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust, 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie określenia trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

Na podstawie uchwały nr XLIII/281/10 Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim z dnia 12 listopada 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami zarządzam, co następuje:

§ 1

Przeprowadzić konsultacje projektu uchwały w sprawie określania trybu i kryteriów wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

  1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie wyrażenia pisemnej opinii do zamieszczonego projektu aktu prawa miejscowego na stronie internetowej Gminy opolelubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mogą zgłaszać uwagi i opinie za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@opolelubelskie.pl lub przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie gminy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Wyznaczam termin trwania konsultacji w wymiarze 7 dni od dnia zamieszczenia informacji tj. 03.03.2021 r. — 10.03.2021 r.
  3. Pisemne opinie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4.

§ 3

Informacja o konsultacjach wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie określenia trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej zostanie dodatkowo zamieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim.

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza Gminy Opole Lubelskie.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Plik
pdf pobrano: 2 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Plis Sławomir
Dodano do BIP dnia: 2021-03-03 13:57:46