ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej – 1 etat
wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
Wymagania niezbędne:
- wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych ( U z 2019 r. poz. 1282), - obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
- praktyczna umiejętność obsługi programów księgowych oraz programów z pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. księgowości,
- znajomość przepisów:
- ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- z zakresu rachunkowości budżetowej, w tym ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, w zakresie niezbędnym dla potrzeb pracy na ww. stanowisku,
- predyspozycje:
- umiejętności analityczne,
- samodzielność,
- dokładność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- naliczanie i kontrola dotacji podmiotowych udzielanych przez Gminę na zadania oświatowe,
- prowadzenie rozliczeń w zakresie zwrotu kosztów uczęszczania do przedszkoli, punków przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych finansowanych z budżetu Gminy, dzieci zamieszkałych na terenie innych gmin,
- kontrola dotacji celowych udzielanych przez Gminę na zadania bieżące, w tym dotacji udzielanych na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- kontrola dotacji celowych przekazywanych z budżetu Gminy na inwestycje i zakupy inwestycyjne,
- prowadzenie ewidencji w zakresie wydatków inwestycyjnych, w tym terminowe rozliczanie zadań inwestycyjnych i przyjmowanie środków trwałych z inwestycji,
- sporządzanie wykazu środków trwałych i wyposażenia do celów ubezpieczeniowych,
- ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gmin,
- prowadzenie ewidencji pozabilansowej planu finansowego jednostki,
- prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz rachunku sum depozytowych,
- dekretowanie dokumentów księgowych,
- sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
- udział w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej,
- udział w sporządzaniu sprawozdawczości finansowej,
- udział w przygotowywaniu projektu budżetu.
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- dyplom ukończenia szkoły/studiów i inne dokumenty potwierdzające wiedzę
i doświadczenie, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych, - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd danych osobowych kandydata, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
- podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
- spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
- praca na stanowisku: na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 40 godzinny tygodniowy czas pracy, pierwsza umowa na czas określony,
- praca na miejscu – Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, ul Lubelska 4 (II piętro brak windy osobowej),
- obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
W lipcu 2021 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 30 września 2021 roku (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
(Prosimy o wskazanie na kopercie adresu do korespondencji i numeru telefonu).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata (wymóg formalny).
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dodano do BIP dnia 30-08-2021 19:49:06