Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. ochrony środowiska– 1 etat

Symbol oferty
57/2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie
Data ogłoszenia
2021-09-10
Termin składania dokumentów
2021-09-23
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe: (preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja, prawo)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  2. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe:(preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja, prawo),
  5. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku,
  6. staż pracy minimum 1 rok.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  2. doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej na stanowisku związanym z ochroną środowiska,
  3. umiejętność działania w warunkach dużego obciążenia stresem,
  4. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie całości spraw związanych z ochroną środowiska, w szczególności :
  2. kontrola i organizowanie składowania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych gospodarki wodno-ściekowej, egzekwowanie nałożonych obowiązków i zaleceń pokontrolnych,
  3. kontrolowanie przestrzegania w gminie przepisów o ochronie środowiska oraz likwidacja dzikich wysypisk,
  4. współpraca z podmiotami gospodarczymi, gminnymi jednostkami organizacyjnymi jednostkami pomocniczymi gminy , szkołami w zakresie tworzenia warunków  ochrony i kształtowania środowiska,
  5. monitorowanie planów zagospodarowania przestrzennego pod względem potrzeb ochrony środowiska,
  6. przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej dotyczących ochrony środowiska.
  7. wykonywanie uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń i postanowień Burmistrza oraz wniosków Komisji dotyczących ochrony środowiska,
  8. przeprowadzanie postępowania w przedmiocie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji,
  9. przygotowywanie decyzji zobowiązujących do uiszczenia opłat za opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości płynnych oraz zobowiązujących do przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
  10. prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  11. przygotowywanie decyzji nakazującej wykonywanie obowiązków określonych w art. 5 ust 1-4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  12. prowadzenie, publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
  13. prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stosunków wodnych, w tym wynikających z ustawy prawo wodne,
  14. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
  15. składanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej,
  16. opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska,
  17. prowadzenie spraw związanych z cmentarzami, grobownictwem i ochroną miejsc pamięci narodowej.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
  9. podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
  10. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Warunki pracy
  1. praca na stanowisku: na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- 40 godzinny tygodniowy czas pracy, pierwsza umowa na czas określony,
  2. obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,
  3. praca na miejscu – Urząd Miejski ul Lubelska 4, I piętro, w budynku brak windy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W sierpniu 2021 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie  ul. Lubelska 4 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko pracy: ds. ochrony środowiska  w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 23 września 2021 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.

Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni  telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sławomir Plis
Dodano do BIP dnia 10-09-2021 14:45:48