ds. ochrony środowiska– 1 etat
wykształcenie wyższe: (preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja, prawo)
Wymagania niezbędne:
- wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe:(preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja, prawo),
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku,
- staż pracy minimum 1 rok.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej na stanowisku związanym z ochroną środowiska,
- umiejętność działania w warunkach dużego obciążenia stresem,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
- prowadzenie całości spraw związanych z ochroną środowiska, w szczególności :
- kontrola i organizowanie składowania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych gospodarki wodno-ściekowej, egzekwowanie nałożonych obowiązków i zaleceń pokontrolnych,
- kontrolowanie przestrzegania w gminie przepisów o ochronie środowiska oraz likwidacja dzikich wysypisk,
- współpraca z podmiotami gospodarczymi, gminnymi jednostkami organizacyjnymi jednostkami pomocniczymi gminy , szkołami w zakresie tworzenia warunków ochrony i kształtowania środowiska,
- monitorowanie planów zagospodarowania przestrzennego pod względem potrzeb ochrony środowiska,
- przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej dotyczących ochrony środowiska.
- wykonywanie uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń i postanowień Burmistrza oraz wniosków Komisji dotyczących ochrony środowiska,
- przeprowadzanie postępowania w przedmiocie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji,
- przygotowywanie decyzji zobowiązujących do uiszczenia opłat za opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości płynnych oraz zobowiązujących do przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
- prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- przygotowywanie decyzji nakazującej wykonywanie obowiązków określonych w art. 5 ust 1-4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- prowadzenie, publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
- prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stosunków wodnych, w tym wynikających z ustawy prawo wodne,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
- składanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej,
- opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska,
- prowadzenie spraw związanych z cmentarzami, grobownictwem i ochroną miejsc pamięci narodowej.
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
- podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
- spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
- praca na stanowisku: na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- 40 godzinny tygodniowy czas pracy, pierwsza umowa na czas określony,
- obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,
- praca na miejscu – Urząd Miejski ul Lubelska 4, I piętro, w budynku brak windy.
W sierpniu 2021 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie ul. Lubelska 4 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko pracy: ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 23 września 2021 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dodano do BIP dnia 10-09-2021 14:45:48