Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Pracownik gospodarczy

Symbol oferty
CUS.0132.4.2023
Jednostka ogłaszająca
Centrum Usług Społecznych Kościuszki 4 24-300 Opole Lubelskie
Data ogłoszenia
2023-02-03
Termin składania dokumentów
2023-02-10
Wymagane wykształcenie

minimum zasadnicze zawodowe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: minimum zasadnicze zawodowe,
  • prawo jazdy kat. B;
  • zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań na w/w stanowisku
  • pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność  za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na sytuacje stresowe,
  • rzetelność, systematyczność, komunikatywność, sumienność,
Zakres obowiązków
  • Bieżące naprawy i usuwanie usterek,
  • Dbałość o czystość wokół budynku
  • W sezonie zimowym utrzymanie bezpiecznego wejścia przed budynkiem, chodników
  • Wszelkie czynności gospodarcze i konserwacyjne dotyczące budynku oraz nieruchomości,
  • Nadzorowanie wszelkich prac remontowo-modernizacyjnych wykonywanych w budynku,
  • Nadzór nad wykonywanymi pracami konserwacyjnymi będących realizacją odrębnych umów zawartych przez Zleceniodawcę z innymi podmiotami ,
  • Nadzór nad serwisem w zakresie prac elektrycznych,
  • Pomoc przy rozładunku dostaw oraz dystrybucji wyposażenia i materiałów do pomieszczeń .
  • Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń, uszkodzeń drzew na administrowanym terenie, w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych.
  • Informowanie o zaistniałej awarii, niezwłoczne podejmowanie w niezbędnym zakresie robót związanych z zabezpieczeniem miejsc wystąpienia awarii oraz informowanie zamawiającego o przewidywanych kosztach i sposobie jej usunięcia.
  • Natychmiastowe zabezpieczenie miejsc, w których powstało zagrożenie dla bezpieczeństwa życia, zdrowia lub mienia użytkowników budynków i posesji przynależnej do budynku.
  • Dbanie o utrzymanie ładu i porządku w obiektach sportowych przy ul. Kolejowej i Lipowej oraz zamykanie i otwieranie tych obiektów;
  • Pielęgnacja murawy nawierzchni boiska poprzez koszenie, nawadnianie, wałowanie, nawożenie, wykonywanie zabiegów chemizacyjnych, aerację, piaskowanie, usuwanie filcu, wykonywanie zabiegów naprawczych;
  • Wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy,
  • Pozostałe czynności gospodarczo —rzemieślnicze, których konieczność wykonywania zostanie stwierdzona przez pracowników Oddziału Administracyjnego
Wymagane dokumenty
  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań na stanowisku
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopia dokumentów poświadczających uprawnienie do prowadzenia samochodów osobowych;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody przetwarzanie moich danych osobowych (załączone do niniejszego ogłoszenia).
  • podpisana klauzula informacyjna, dla kandydatów do pracy w Centrum (załączona do niniejszego ogłoszenia).
Warunki pracy
  • praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat) w godzinach 13:00-21:00 od wtorku do soboty
  • praca we wszystkich obiektach należących do Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko pracownik gospodarczy w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim należy złożyć do dnia 10.02.2023 roku do godziny 10:00 pod adresem Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim, sekretariat, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie. Decyduje data wpływu oferty do Centrum. Oferty, które wpłyną do Centrum po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim oraz Urzędu Gminy w Opolu Lubelskim.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty kandydatów wskazanych w protokole będą przechowywane przez Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Dane osobowe zawarte w aplikacji będą przetwarzane przez Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim w celu przeprowadzania procedury naboru.

Uwagi

Konkurs składa się z dwóch II etapów:

  1. Weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
  2. Rozmowy kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Załączniki
  • pdf 1,35 MB pobrano: 30 razy
  • pdf 9,1 MB pobrano: 54 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ewelina Szkutnicka
    Dodano do BIP dnia 03-02-2023 14:08:24