Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. inwestycji – 1 etat

Symbol oferty
45/2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie
Data ogłoszenia
2024-07-22
Termin składania dokumentów
2024-08-20
Wymagane wykształcenie
  1. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ogólnobudowlane, inżynieria sanitarna),
  2. staż pracy minimum 2 lata ( w tym 1 rok w budownictwie).
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z 2024 r. poz.721),
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego / lub innego państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej/
  3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. doświadczenie zawodowe w zakresie spraw związanych z budownictwem, zamówieniami publicznymi, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  5. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  6. znajomość procedur związanych z zamówieniami publicznymi,
  7. biegła znajomość pracy na komputerze w zakresie programów biurowych,
  8. samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  9. posiadanie prawa jazdy kat. B.
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie spraw planowania, wstępnego szacowania wielkości nakładów inwestycyjnych w zakresie obiektów kubaturowych oraz drogownictwa, czynne uczestnictwo w opracowaniu założeń planu budżetu gminy w tym zakresie,
  2. opracowywanie i czuwanie nad realizacją planów związanych  z wykonywaniem  gminnych przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budownictwa i drogownictwa,
  3. nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowej,
  4. czynne uczestnictwo w przygotowywaniu projektów umów związanych z wykonawcami robót oraz realizacja robót zgodnie z zawartymi umowami,
  5. uczestnictwo przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów w zakresie istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz robót budowlanych w tym robót drogowych,
  6. sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonywanej na zlecenie Gminy Opole Lubelskie,
  7. udział od strony merytorycznej w opracowywaniu projektu wniosków na zadania inwestycyjne dofinansowywane z funduszy krajowych i zagranicznych w zakresie inwestycji
    i modernizacji obiektów komunalnych, sieciowych i drogownictwa,
  8. przygotowywanie wniosków w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno - prawnym w zakresie inwestycji, warunków dostawy niezbędnych mediów dla potrzeb inwestycji i remontów, wniosków o zgłoszenie wykonania robót budowlanych oraz wniosków na użytkowanie obiektów budowlanych w tym drogownictwa,
  9. uczestnictwo w przygotowaniu procedur związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie inwestycji i remontów.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Warunki pracy
  1. praca na stanowisku: na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony,
  2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno–biurowym powyżej 4 godz. dziennie, (II piętro, brak windy),
  3. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowa o prace będzie zawarta na czas określony
    (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W czerwcu 2024 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie  ul. Lubelska 4 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko pracy: ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 20 sierpnia 2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
  2. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi
  1. Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
  2. Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.
  3. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP Urzędu Miejskiego
    oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sławomir Plis
Dodano do BIP dnia 22-07-2024 08:07:53