Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim
wyższe
Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Kierownika OPS
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- 5- letni staż pracy w tym co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,
- obywatelstwo polskie, ukończenie 18 roku życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy
Społecznej.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera oraz podstawowych programów biurowych,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność kierowania zespołem.
Główne obowiązki Kierownika OPS:
- realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej wynikających z przepisów prawa,
- podejmowanie decyzji w sprawach przyznania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń
rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych,
- organizacja usług opiekuńczych i doradztwa dla klientów socjalnych,
- inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych
w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej oraz współdziałanie
i koordynowanie tych działań na terenie gminy,
- nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy
o finansach publicznych,
- nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej pomocy
środowiskowej oraz nad sprawozdawczością finansową,
- zapewnienie obsługi merytorycznej klientów ośrodka,
- opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz przygotowywane informacji o przebiegu
jego wykonania,
- realizacja całokształtu zadań z zakresu kodeksu pracy w odniesieniu do pracowników Ośrodka.
- curriculum vitae oraz list motywacyjny, - kwestionariusz osobowy, - odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, - odpis specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, - dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata, - aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku wystawione nie później jak 2 miesiące przed terminem złożenia oferty, - oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, - oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - ewentualne opinie z miejsca pracy lub referencje.
Dokumenty składa się w oryginałach lub kopiach uwierzytelnionych, tj. poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę składającą ofertę przystąpienia do naboru. Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Opola Lubelskiego. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim.
Dodano do BIP dnia 04-07-2007 11:46:36