Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. informacji turystycznej i promocji

Jednostka ogłaszająca
Burmistrz Opola Lubelskiego Urząd Miejski w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie tel. 0818272045 sekretariat@opolelubelskie.pl
Data ogłoszenia
2007-08-06
Termin składania dokumentów
2007-08-31
Wymagane wykształcenie

wyższe – kierunek turystyka lub turystyka i hotelarstwo kurs – pilot wycieczek

Wymagania związane ze stanowiskiem

umiejętności niezbędne na stanowisku:

-         roczne doświadczenie w pracy w branży turystycznej,

-         znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym oraz znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikacyjnym,

-         doświadczenie przy organizacji imprez promujących turystykę regionu,

-         biegła znajomość komputera – pakiet Microsoft Office,

-         bardzo dobra znajomość walorów przyrodniczo -turystycznych Gminy Opole Lubelskie,

 

kandydatem na wolne stanowisko urzędnicze może być osoba:

-         nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

-         cieszy się nieposzlakowaną opinią,

-         zna przepisy prawa administracyjnego a w szczególności Kodeks postępowania administracyjnego, ustawę o samorządzie gminnym, ustawę o usługach turystycznych,

-         kreatywna, odpowiedzialna, samodzielna,

Zakres obowiązków

-         obsługa punktu informacji turystycznej,

-         realizacja polityki gminy w zakresie turystyki

-         organizacja targów m.in. turystycznych,

-         utrzymanie stałych kontaktów z miastami partnerskim na Ukrainie i na Węgrzech, oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi miastami

-         gromadzenie i opracowywanie materiałów promocyjnych z zakresu turystyki,

   -   współpraca z Lokalną Organizacją Turystyczną

Wymagane dokumenty

a. list motywacyjny b. życiorys – curriculum vitae c. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, d. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, e. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, f. kserokopie świadectw pracy g. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie h. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i. oryginał kwestionariusza osobowego ze zdjęciem g. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.). Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach opisanych „napór na stanowisko podinspektora ds. informacji turystycznej i promocji” w sekretariacie Urzędu Miejskiego pok. 207 II piętro. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.


Wybrany kandydat
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy podlegało publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim w trybie i na zasadach określonych w art. 15 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. Procedura naboru została zakończona.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Madejek
Dodano do BIP dnia 07-08-2007 11:13:32