podinspektor ds. informacji turystycznej i promocji
wyższe – kierunek turystyka lub turystyka i hotelarstwo kurs – pilot wycieczek
umiejętności niezbędne na stanowisku:
- roczne doświadczenie w pracy w branży turystycznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym oraz znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikacyjnym,
- doświadczenie przy organizacji imprez promujących turystykę regionu,
- biegła znajomość komputera – pakiet Microsoft Office,
- bardzo dobra znajomość walorów przyrodniczo -turystycznych Gminy Opole Lubelskie,
kandydatem na wolne stanowisko urzędnicze może być osoba:
- nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- zna przepisy prawa administracyjnego a w szczególności Kodeks postępowania administracyjnego, ustawę o samorządzie gminnym, ustawę o usługach turystycznych,
- kreatywna, odpowiedzialna, samodzielna,
- obsługa punktu informacji turystycznej,
- realizacja polityki gminy w zakresie turystyki
- organizacja targów m.in. turystycznych,
- utrzymanie stałych kontaktów z miastami partnerskim na Ukrainie i na Węgrzech, oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi miastami
- gromadzenie i opracowywanie materiałów promocyjnych z zakresu turystyki,
- współpraca z Lokalną Organizacją Turystyczną
a. list motywacyjny b. życiorys – curriculum vitae c. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, d. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, e. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, f. kserokopie świadectw pracy g. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie h. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i. oryginał kwestionariusza osobowego ze zdjęciem g. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.). Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach opisanych „napór na stanowisko podinspektora ds. informacji turystycznej i promocji” w sekretariacie Urzędu Miejskiego pok. 207 II piętro. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dodano do BIP dnia 07-08-2007 11:13:32