Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Zarządzenie nr 50/2021 Burmistrza Opola Lubelskiego w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stenowisko urzędnicze oraz powołania komisji do przeprowadzenia procedury naboru na w/w stanowisko

powrót

Dokument

Treść
Zarządzenie Nr 50/2021 Burmistrza Opola Lubelskiego z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim oraz powołania komisji do przeprowadzenia procedury naboru na w/w stanowisko. Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.- o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) w zw. z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1282) zarządzam, co następuje: § 1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim. Treść ogłoszenia zawiera załącznik do Zarządzenia. § 2. W celu przeprowadzenia procedury naboru, powołuję komisję w składzie: 1. Waldemar Gogół - Zastępca Burmistrza - Przewodniczący Komisji, 2. Agnieszka Strawa - Kierownik Wydziału Finansowo-Budżetowego - Członek, 3. Bożena Wojdat – Zastępca Kierownika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Samorządowych - Członek. § 3. Do zadań Komisji należy podjęcie czynności związanych z naborem zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. § 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji. § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:Plis Sławomir
dodano do BIP dnia 30-08-2021 19:52:44