Zarządzenie nr 50/2021 Burmistrza Opola Lubelskiego w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stenowisko urzędnicze oraz powołania komisji do przeprowadzenia procedury naboru na w/w stanowisko
powrótDokument
Treść
Zarządzenie Nr 50/2021
Burmistrza Opola Lubelskiego
z dnia 27 sierpnia 2021 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim oraz powołania komisji do przeprowadzenia procedury naboru na w/w stanowisko.
Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.- o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) w zw. z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1282) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. kontroli dotacji oraz księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim. Treść ogłoszenia zawiera załącznik do Zarządzenia.
§ 2.
W celu przeprowadzenia procedury naboru, powołuję komisję w składzie:
1. Waldemar Gogół - Zastępca Burmistrza - Przewodniczący Komisji,
2. Agnieszka Strawa - Kierownik Wydziału Finansowo-Budżetowego - Członek,
3. Bożena Wojdat – Zastępca Kierownika Wydziału Organizacyjnego i Spraw
Samorządowych - Członek.
§ 3.
Do zadań Komisji należy podjęcie czynności związanych z naborem zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
§ 4.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:Plis Sławomir
dodano do BIP dnia 30-08-2021 19:52:44
dodano do BIP dnia 30-08-2021 19:52:44