Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Logo - Gmina Opole Lubelskie obsługiwana przez Urząd Miejski w Opolu Lubelskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok”
Znak
375/2021
Data utworzenia
2021-10-22
Opis

Zarządzenie nr 375/2021

Burmistrza Opola Lubelskiego

z dnia 22 października 2021 roku

 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.) projektu uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok”

 

         Na podstawie §3 ust. 2 uchwały nr XLIII/281/10 Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim z dnia 12 listopada 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Przeprowadzić konsultacje projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok”, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 2.

1.    Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie wyrażenia pisemnej opinii do zamieszczonego projektu aktu prawa miejscowego na stronie internetowej Gminy www.opolelubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mogą zgłaszać uwagi i opinie za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@opolelubelskie.pl lub przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie gminy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

2.    Wyznaczam termin trwania konsultacji w wymiarze 7 dni od dnia zamieszczenia informacji tj. 22.10.2021 r. – 28.10.2021 r. 

3.    Pisemne opinie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4.

 

§ 3.

Informacja o konsultacjach wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok” zostanie dodatkowo zamieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim.

 

§ 4.

Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza Opola Lubelskiego.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                             

Plik
pdf pobrano: 2 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Plis Sławomir
Dodano do BIP dnia: 2021-10-22 12:06:36