ds. inwestycji - 1 etat
1. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ogólnobudowlane, technologia i organizacja budownictwa ),
2. staż pracy minimum 2 lata.
1. wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
2. posiadanie obywatelstwa polskiego /lub innego państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej/,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. doświadczenie zawodowe w zakresie spraw związanych z budownictwem, zamówieniami publicznymi,
5. posiadanie uprawnień budowlanych,
6. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
7. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
8. znajomość procedur związanych z zamówieniami publicznymi,
9. biegła znajomość pracy na komputerze w zakresie programów biurowych,
10. samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
11. posiadanie prawa jazdy kat. B.
1. prowadzenie spraw planowania, wstępnego szacowania wielkości nakładów inwestycyjnych w zakresie obiektów kubaturowych oraz drogownictwa, czynne uczestnictwo w opracowaniu założeń planu budżetu gminy w tym zakresie,
2. opracowywanie i czuwanie nad realizacją planów związanych z wykonywaniem gminnych przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budownictwa i drogownictwa,
3. nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowej,
4. czynne uczestnictwo w przygotowywaniu projektów umów związanych z wykonawcami robót oraz realizacja robót zgodnie z zawartymi umowami,
5. uczestnictwo przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów w zakresie istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz robót budowlanych w tym robót drogowych,
6. sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonywanej na zlecenie Gminy Opole Lubelskie,
7. udział od strony merytorycznej w opracowywaniu projektu wniosków na zadania inwestycyjne dofinansowywane z funduszy krajowych i zagranicznych w zakresie inwestycji i modernizacji obiektów komunalnych, sieciowych i drogownictwa,
8. przygotowywanie wniosków w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno - prawnym w zakresie inwestycji, warunków dostawy niezbędnych mediów dla potrzeb inwestycji i remontów, wniosków o zgłoszenie wykonania robót budowlanych oraz wniosków na użytkowanie obiektów budowlanych w tym drogownictwa,
9. uczestnictwo w przygotowaniu procedur związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie inwestycji i remontów.
1. życiorys /CV/,
2. list motywacyjny,
3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie,staż pracy,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
9. podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas konkursu na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim,
10. oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z Wewnętrzną Procedurą zgłoszeń naruszeń prawa i ochrony Sygnalistów w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim wprowadzoną Zarządzeniem Burmistrza Opola Lubelskiego Nr 53/2024 z dnia 20 września 2024 r.,
11. spis dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
1. praca na stanowisku: na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony,
2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno–biurowym powyżej 4 godz. dziennie (II piętro, brak windy),
3. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie zawarta na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
W miesiącu styczniu 2025 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko pracy: ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim” - w terminie do dnia 28 lutego 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
- Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
- Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.
- Zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyn.
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie BIP Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dodano do BIP dnia 17-02-2025 14:30:57